Saturday, June 27, 2009

Mimpi Kelawar

Malam tadi aku bermimpi didatangi seekor kelawar yang agak besar.Kelawar tu seolah2 ingin menerkamku.Entah dari mana datangnya akupun tak tahu,yang aku nampak dia tersangkut dipintu bilikku dan sedang memerhatikanku sebelum ingin menghampiriku yang sedang tidur diatas katil tidurku.

Dalam ketakutan yang amat sangat aku hanya mampu berdoa supaya dia tidak mengapa2kan aku kerana aku tidur seorang diri dibilikku itu.Aku lihat kelawar tersebut terus terbang kearahku dengan membuka mulutnya yang luas sekali.Dalam mimpiku itu aku hanya menutup mata dan menjerit ketakutan.Lalu aku terus terjaga dari tidurku dan melihat jam Avonku menunjukkan pukul 4 pagi.Lantas aku terus mengucap panjang dan termenung seketika apakah tanda mimpiku ini......

Selepas itu aku terus kebilik air dan mengambil air wuduk.Lalu aku sambung tidur lagi,keesokkan harinya aku mencari tafsir mimpi tersebut di internet.Dan inilah hasilnya......

-Bermimpi melihat kelawar - alamatnya ekonomi dan kewangan diri bakal tergugat (terganggu)

No comments:

Post a Comment