Tuesday, August 25, 2009

Mengalir Air Mataku Mendengar Lagu Dari A.Sudirman Ini



Jika aku diberi peluang Oleh Allah S.w.t,Aku ingin Menjaga kedua orang tuaku sehingga keakhir khayatku.......aku ingin mereka berdua sihat dan terbela nasibnya,aku ingin membahagiakan mereka dan aku ingin menjadi kebanggaan kedua orang tuaku itu.Jika aku orang senang,tak ingin sekali aku melihat kedua orang tuaku itu bekerja lagi,biarlah mereka tinggal dirumah dan berehat serta hanya membuat amal ibadah mengingatinya.......Tak sampai hati aku melihat kedua orang tuaku itu membanting tulang dan bekerja keras demi membesarkan kami adik beradik.

Ya Allah Ya Tuhanku,anugerahkanlah kesihatan dan kesejahteraan pada kedua orang tuaku sepanjang hidupnya.Aku tak ingin mereka bersusah hati dan bersedih mengenangkan nasibku selama ini....

No comments:

Post a Comment